Killisilmin blogia kirjoittelee Killi, lukiolaistyttö Paimiosta vuosimallia -92. Oikea nimeni tuntui liian viralliselta tähän blogimaailmaan, joten lempinimeni sopi tänne kuin nenä päähän. Olen jo ennen kokeillut blogin pitoa, joskin hieman epäonnistuneesti ystäväni Emmin kanssa ja nyt ajattelin kokeilla tätä omin nokkineni, sillä blogimaailma kiehtoo itseäni kovasti.
Tulossa postauksia säännöllisen epäsäännöllisesti laidasta laitaan. Suosittuina aiheina mm. vaatteet, joita rakastan kovasti, odotettavissa ei kuitenkaan ole mitään muodinopaskirjaa. Itselläni ei ole sitä ns. omaa tyyliä, enkä sitä etsikkään, sillä mieli vaihtelee ja joskus olen niin värikäs, että ällöttää, kun taas toisinaan olen aivan jotain muuta.
Tätä blogia seuratessa pääsee siis seuraamaan elämääni killisilmin valokuvien ja kirjoitusten kautta. Kaikki kommentit ja rakentava kritiikki ovat enemmän kuin tervetulleita!
Killi kiittää ja kumartaa tältä osin, pian luvassa ihan ihka oikeita postauksia: )
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti